søndag 2. oktober 2011

Party, napping og lopper.....

er oppskrifta på ei flott helg!!

Er vel heime etter ein kjempe kjekk helg,
med mykje latter,moro og nokre nye skattar.

Om du tar smykke - og kjole party på fredag,
loppemarknad, shopping og nappegåver på laurdag,
legger til 8 damer, mykje latter og morro,
kan du  ikkje få ei betre helg :o)








Krakken og klokka fekk eg tak i på Loppemarknad.
Veeeeeldig nøgd med dei!
Klokka tikkar ekstremt høgt, så trur ikkej eg kjem til å bruke ho som vekkerklokke,
då kjem eg nok ikkje til å få blund på auga.

Krakken må stille seg i prosjekt kø, den skal vertfall få nytt trekk, 
vurderar å male føtta kvite... får sjå, får sjå ;o)

Rakk og innom på Stoff og Stil, der fann eg endeleg stoff til stol prosjektet mitt.
Gledar meg til å teste det ut :o)

Måndag i morgo, ny dag, ny veke...

Ynskjer deg ein flott søndagskveld og ein god start på ei ny veke!

Frøken Loppe

1 kommentar:

  1. Hørtes ut som ei strålende helg!! Morsomt med slike pakkeleker, som vi kaller det!

    :-)

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)