fredag 30. desember 2011

Mista tellinga....

Veit ikkje om det var Dagmar som reiv den med seg
eller kva som skjedde, men plutseleg var teljaren min uta av drift...:o(

Nokon som har opplevd det samme?!?

I tillegg til å få koslege kommentarar,
er det både motiverande og artig å sjå kor manga som har vært innom på besøk.
Så eg måtte sjølvsagt legg inn ein ny teljar...
Håper denne held ut om det kjem ein ny storm å herjar... :o)

No er det snart nyttårsafta og eit nytt år står for tur......
Håper du har hatt ei flott romjul, det har vertfall eg ;o)

Ville vise dykk eit flott RETRO juletre;o)
Eg og far min vart einig om at FURU er retrojuletreet, 
for det var furu dei brukte som juletre når han var barn,
og mykje dei hadde når han var barn, er jo litt RETRO...
(bilde er tatt med mobil)


Nyt dei siste dagane av 2011, dei får du aldri igjen ;o)

Klem frå Frøken Loppe

1 kommentar:

  1. Hei,
    God jul i huset:)
    Så kjedelig med teljaren då!
    Håper det gjekk greit å gjenskapa:)


    Vil gjerne takke for eit kjekt bloggbekjentskap i 2011. Alltid kjekt å besøke deg, og veldig gøy at du er så masse hos meg:)

    Gler meg til å følge deg videre i 2012.

    Ønsker deg ei fortryllande nyttårsfeiring:)

    Helsing Marianne!

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)