lørdag 14. januar 2012

Den beste gåva.......

Under juletreet låg det ein pakke og på den sto det:
Til Frøken Loppe 
Frå ein lesar...
Eg opna pakka, spent og nyskjerrig, kva kunne det være?!?

Det var den finaste gåve eg fekk,
ikkje fordi den kosta så mykje,
ikkje fordi den stod øverst på ynskjelista,
ikkje fordi eg trengte den,
men rett og slett fordi:
den kosta ikkje noko,
den som gav gåva visste at eg ynskja meg den
og ynskja at eg skulle ha den...




Gåva var frå mi kjære Bestemor som har brukt denne boksen som syskrin.
Eg huskar den frå eg var lita jente, der den stod på rommet med symaskina.
Eg vart så glad for at ho huska at eg likte den og at ho ville gje den til meg.


No står den saman med dei andre boksane mine,
og eg smilar for meg sjølv kvar gang eg ser på den....

Tusen , tusen takk Bestemor :o)

Stor klem frå Frøken Loppe

4 kommentarer:

  1. Så koselig å få en slik gave :-) Nydelig både den og de andre boksene dine.
    Ønsker deg en fortsatt fin helg :-) Anita

    SvarSlett
  2. Så koselig boks :) Snill bestemor :)

    SvarSlett
  3. Så flott boks. Snill bestemor du har! :)
    Gaver gitt med hjerte og ikke for de man må, er gaver som varmer ekstra mye. :)

    SvarSlett
  4. ååå! Så herlig:)
    Ikkje rart du blei glad!
    Den var jo super skjønn:)

    Alltid kjekt å få slike julegåver.

    Tusen takk for koselig kommentar på dei to innlegga hos meg:)
    Eg blir så glad!

    Kjekt å sjå at du var ein tur i baljen og, kjempe fine dei to "skuffene". blir spennande å sjå med skap:)


    Ha ein fin fin kveld vidare,
    helsing Marianne

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)