torsdag 1. mars 2012

Drømmer om Spania

Spania er mitt favoritt ferieland!
Vi har funne eit paradis sør i Spania, der heile familien trivast veldig godt.
Det er ein liten landsby, 
som har klart å behalde sin gamle spanske sjarm.
Der er deilige strender, koslige smug med butikkar,
flotte resturanter, roleg og trygt.

 (Bilde er tatt i Spania i 2010 av min stedatter, handa tilhøyrer min søte, søte tantejente ;o)

Om 2 veker drar eg og min 13 åring til Spania :o)
Denne gangen skal vi besøke vår spreke Mormor/Olla,
som "overvintrar" i Spania.
Det er litt lenger nord i Spania enn der vi brukar å være, 
og vi har ikkje vært der før, så det blir spennande!!
Blir uansett godt å sjå Mormor Olla igjen!

Håpar på meir sol og varme enn det vi har hatt her i det siste ;o)

Ynskjer dei som ser innom ein super 1.mars dag!
Fatt mot, våren er like om hjørnet... ;o)

Stor klem frå Frøken Loppe

4 kommentarer:

  1. Vakkert bilde :)

    Ha en flott dag.

    Carpe diem

    SvarSlett
  2. Heldige deg som skal til Spania, det er så herlig der skulle ønske det var meg.
    Nydelig bilde du viser. Ønsker deg en fin dag :-)

    SvarSlett
  3. Å skulle gjerne tatt en tur til varmere strøk jeg også ;)
    Blir nok helt fantastisk og veldig koselig for både dere og mormor/olla :D
    Virkelig noe å se frem til ja!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  4. Så deilig :) Her lev me fortsatt på den veke på Gran Canaria, og no spirar og gror det ute og er vår :) Herligt! Dåke må ha riktig god tur. Det gjer så godt for kropp og sjel!

    Klem Eli

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)