lørdag 5. november 2011

Haust i Krakow





Ein liten, kjapp helsing frå Krakow i Polen.
Er på tur med jobben og har vært i Polen sidan onsdag.
Været har vært strålandes, knall blå himmel og deilig temperatur.
Har endeleg fått nett tilgang!!!

I tillegg til jobb har vi hatt tid til å nyte masse god mat og drikke.
Har i dag fått moglegheit til litt etterlengta shopping, 
og kom over to flotte saueskinn som skal få bli med heim.
Dei skal få overvintre på slagbenken min ;o)
Var veldig i stuss om eg skulle ta kvite, var egentleg det eg var ute etter,
men enda opp med ein i mørkebrun og ein i litt meir lyse brun, kjempe flott naturlege fargar.

Vi har og vært på besøk til eit museum som visar polsk byggeskikk og tradisjonar.

Ein gamal utedo, laga av ein stor trestamme.....



Ei stove frå midten av 1800 - tallet



Ein gamal badebalje av sink (skulle gjerne hatt den med meg heim.... ;o)


Ei stove på starten av 1900 - tallet.
Sjekk fargane dei brukte, lyse rosa stove!!
I bakgrunnen ser de kjøkkenet, det er lyse blått!




Flotte haustfargar, også i Polen, Krakow....


Ynskjer alle som ser innom ein deilig laurdagskveld!

Helsing Frøken Loppe på tur


3 kommentarer:

  1. Så kjekt med Krakow tur:) Det er ein flott by!
    Vakre bilder, ønsker deg ei kjempe fin helg vidare:)

    Helsing Marianne

    SvarSlett
  2. Ha en fin tur videre, takk for koselig hilsen inne hos meg. Klem W

    SvarSlett
  3. Hei på deg :) Eg var i Krakow i fjor haust med to venninner, nydelig by og mykje kjekt å shoppa. Det vart med heim saueskinn hos meg også :) Eg brunt av villsau, har det på ein puff i stova og minstepusen elskar det skinnet vilt og hemningslaust ;) Me var også ein tur til Auschwitz, ei sterk oppleving, men det er jo viktig å minnast historia.

    Så flott at du også vil støtta bymisjonen, eg vert så inspirert av slike aksjonar og ildsjeler som jobbar for at verda skal verta ein betre stad å bu for alle.

    Ha ein nydelig fredagskveld!

    God klem, Eli

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)