onsdag 23. november 2011

Skogens skattar...

I helga tok eg meg tid til ein tur ut i den klare hausten.
Det har i mange veke vore tett skodde nedover hustaka,
det var så deileg å komme ut å sjå klar himmel :o)

På min veg var eg så heldig å komme over eit lerketre!!
Har sett så mange innlegg på bloggar, i blader og reklame i det siste, 
der det er brukt mykje lerketre.
Dei er kjempe fine, veldig dekorative, lett å bruke 
og passer inn stort sett over alt (spesielt saman med julepynt :o)
Klart eg måtte ha med nokre kvistar heim!



Dette er verkeleg skogens skattar..
Fine å sjå på, luktar godt, flott til dekorering.
Brukte nokre av greinene som bordpynt til søndagsmiddagen,
og det vart veldig fint, enkelt og naturleg...  :o)

(Etestova i Heimen på landet, har lenge tenkt å male stolane kvite...men den tida, den tida...kor blei den av ;o)

Plukka med meg nokre andre kvistar og...
Har planar om adventlysfat der skogens skattar spelar ein stor og sentral rolle...

Det skal de få sjå i helga :o)

Tusen, tusen takk til alle dei som legger igjen kommentar!
Det gjer meg sooooo glad :o)
Tusen klemmer til alle som ser innom til meg!

Frøken Loppe

6 kommentarer:

  1. Jeg vil også finne et lerketre ;)
    Har planer om en liten skogstur i morgen,
    kanskje jeg er like heldig som deg?

    Klem Karianne

    SvarSlett
  2. Eg har også snopa meg lerkegreiner, no manglar berre mosen. Veit kvar eg skal henta den, må berre gjera det liksom :) Eg gleder meg til å laga vinter/advent/julefat - eller kva som blir utav det.

    Klem Eli

    SvarSlett
  3. Hei og hopp=)!
    Ja, lerkegreiner er vakre! Må nok en tur i skogen jeg også;)! Hvis du er interessert i lerrets bilde kan du sende meg en mail på: pianelly@hotmail.com , så kan vi nok bli enige om noe;)!

    Ha en herlig torsdag=)!
    Klemmer!

    SvarSlett
  4. Jeg elsker lerk. Som du sier: Vakker og den lukter så godt!
    Koselig blogg du har.
    God helg!

    SvarSlett
  5. Å ja mange fine skatter i skogen! Her hos meg ligger en bærepose med kongler. Noen fra i år - de må tørke litt. Og noen fra i fjor - ferdig tørket. Alt det fine jeg kan lage av det! Gleder meg til å sette igang!

    Jeg feirer forresten 5 års bloggbursdag i dag du er herved invitert på feiring! ;0)

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  6. Så koselig stove:)
    Gler meg til å sjå lysfat!

    God helg:)

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)