søndag 11. september 2011

Familie og arv........

Søndag kveld, etter ei kjempe kosleg helg!
Har vært på Voss å feira mi kjære bestemor sin 75 år dag!
Sprek dame som vart veldig overraska då heile familien droppa opp på Voss,
og ho hadde ikkje peiling!!! :o)
Herleg helg med mykje morro!
Ein herleg blanding av foreldre, søsken, søskenbarn,
barnebarn, oldebarn, tantar, onklar, tremenningar....

Sitat av Bjørnstjerne Bjørnson:
"En familie som holder sammen, er uovervinnelig"



Kom til å tenke på noko som eg har arva frå mi oldemor.
Desse har eg hatt i mange år, og eg er kjempe, kjempe glad i dei!

Damene mine....




Dei får stå i hylla si ved komfyren,
og krydrar kvardagen min,
på den måten har eg stor glede av dei,
kvar einaste dag....

Kjekt at akkurat du stakk innom!!
Ynskjer deg ei flott veke!

Frøken Loppe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)