tirsdag 27. september 2011

Eg tar utfordringa.....

......frå Ida Susanne på hennas flotte blogg Sukkertøy for øyet
Utfordringa er at ein skal ta eit bilde, 
som skal representere meg og  bloggen min.

Eg er jo ganske so "fersk" i bloggeverden, 
er nok litt usikker på om eg heilt har "funne meg sjølv" enda..
Men utfordringa er artig og fekk lyst å prøve.




Pledd = likar sofakos
Brødboks som dvd oppbevaring = likar ein god film
Stol frå bruktbutikken = ikkje alle prosjekt kjem like raskt i gang ,o)
Gamal meierismørboks = har dilla på boksar i alle fasongar og fargar
Forskjellege skålar og fat = sjarm går framfor stil
Vaskefat (kjøpt då eg var tenåring) = har lenge hatt interesser for gamalt og interiør
Sminkebordet = fullførte prosjekt (er nokon av dei og...;o)
Mange, mange loppeskattar = får aldri nok av lopper!!!

Det var litt om meg......

Kjenner du meg igjen?!? ;o)

Frøken Loppe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)