fredag 2. desember 2011

Det snør, det snør.....


.....tiddeli bom.
Det er det det gjør,
tiddeli bom.
Nå snør det mye mer enn før
tiddeli bom og tuttemei tu.

 ( bilde er (dessverre) tatt frå google :o) 


Så kaldt det er,
tiddeli bom.
Jeg kjenner det her –
tiddeli bom,
kjenner det på mine tær,
tiddeli bom og huttemei tu

For første gang i år måtte eg koste snø av bilen..
Gav litt ekstra julestemning, men også eit glimt av kva vi har i vente.... :o)

I helga skal eg til Huset på landet igjen,
pynte litt til jul der også!
Denne gangen SKAL eg få tatt litt bilder så de og får sjå :o)

Ynskjer dykk alle ein strålandes fredag!!
Frøken Loppe

4 kommentarer:

  1. Hei og hopp!!
    Kommet litt snø hos oss også=)! Jeg sender pakken i morgen;)!

    Ha en herlig helg og kos deg masse!!!
    Klemmer!

    SvarSlett
  2. Snø hadde gjort seg ja. Masse snø en natt, så masse kulde så det kunne bli liggende og være pent. ♥

    Takk for fine kommentarer hos meg!!!

    Håper du får en fin helg!

    SvarSlett
  3. Åååå litt missunnelig nå kjenner jeg ;)
    Vil også ha snø :)
    Håper det kommer litt i helgen *krysser fingrene*

    Klem Karianne

    SvarSlett
  4. God morgen O=)

    Nydelig bilde av kong vinter...
    ja snø det ønsker jeg også.:

    når det gjelder butikken så er det gjenbruk.. i hovedsak har jeg gamle ting.. Så har jeg litt nytt ca 20%.. .
    Kjempe kjekt at du tar turen til meg =))

    ha en fin adventssøndag =)

    kerstin

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)