torsdag 16. februar 2012

Fabelaktig utfordring

På den inspirerande og flotte bloggen;
er det no ein artig utfordring på gang.

Utfordringa er kalla "Merket?!"
og har du dymo i hus, 
får den ein sentral rolle ;o)

Det er ikkje så lenge sia eg fekk dymoen min,
(høyres ut som ein dinosaur av eit eller anna slag..... :o)
så eg har ikkje blitt heilt


enda, men eg er nok på god veg.....  ;o)

Mitt bidrag til utfordringa:


Eit lite kort festa på ei bok om stoveplanter, 
som mamma fikk til morsdagen.

Utfordrar DEG til å være med og...

Sjå dei dei flotte bidraga her.

No er det jammen fredag igjen i morgo,
vekene går så alt for fort..

Ha ein super fredag!

Stor klem frå Frøken Loppe

6 kommentarer:

  1. Så koselig:)
    Det er så kult med dymo altså!
    Trur eg må inn å kikka på Fabelaktige bloggen.

    Takk for alltid koselige kommentarar:))

    Ønsker deg ei riktig god helg, her skal det jobbast i heimen og ikkje minst mykje kos:)

    SvarSlett
  2. Hei søte!
    Så koselig at du deltar :) Dymo er fabelaktig!

    Takk for søte kommentarer inne hos meg :)

    Fineste fredagskvelden til deg,
    her det hjemmealene kos med Nala!
    klemklem

    SvarSlett
  3. Så søtt kort :) Smelt.
    Må sjekke ut denne utfordringen. Dymo er konge :D

    SvarSlett
  4. Så fint kort :-D
    Pleier også å bruke Dymo når jeg lager kort og gaver,
    takk for påminnelsen til utfordringen! Må snart få slengt meg med for ønsker meg nye kjeler ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  5. Herlig bidrag! Enig, Dymo gjør seg også knallfint på kort! Ha en fortsatt super søndag :) Klemmer

    SvarSlett
  6. Er så kult med slike dymo'er, men jeg har ikke klart og skaffe meg det enda, er sååå treg:)
    Artig utfordring - lykke til!!

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)