torsdag 10. mai 2012

Oreokake og bryllup

Til helga vert det bryllup i familien!!!!
Lillebroren min skal gifte seg
og bryllupet skal være i nydelege Bergen!
Håper værgudene er med oss,
og ikkje sender regn til Bergen denne dagen ;o)






Brudeparet har valgt ein litt utradisjonell plass for både vielse 
og bryllupsfesten, men DET skal eg fortelle om etter bryllupet.
Er hemmeleg for dei andre gjestene, enn så lenge... hi, hi..

Eg har fått æra av å være toastmaster i bryllupet,
grugleder meg...



 No er det kakebaking som står på, 
det er bestilt Oreokake til bryllupet...
Det er ei kake til og med eg kan lage.
Enkel, treng ikkje steikast og kjempe god!!

Oppskrift er berre å google, finnes utallige rundt om kring på nettet :o)
 


God helg til deg, håper den blir super fin!
Eg kryssar fingrar for godt vær og ynskjer brudeparet lykke til!!!
Gleder meg til å feire dagen saman med dei!

klem frå Frøken Loppe
 


4 kommentarer:

  1. Lämnar ett litet fotspår när jag är här inne och kikar runt! Ha en fin kväll!

    SvarSlett
  2. Bryllup er knall! Min samboer giftet bort sin datter i august, og bryllupet varte 3 heile dager til ende. Fantastisk flott!
    Lykke til med toastmaster-oppgaven!

    SvarSlett
  3. Lykke til som toastmaster!
    Ha en fin helg :)

    Klem Therese

    SvarSlett
  4. oi, så kjekt med bryllaup i Bergen!
    Håpar dåke har unngått dei verste regnbygene:)

    Lykke til med toastmaster jobben:)

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)