tirsdag 3. juli 2012

Godt brukt.....

På bloggen "Alt som er Vakkert" er måndagstema;

- GODT BRUKT-

Kom over dette artige motive på ein jobbtur no i vår,
og kanskje eg, tja, følte meg litt utslitt akkurat då....




Eit godt brukt hjul,
som rulla på vegen frå den eine jobbturen til den andre....

Håper ikkje eg berre vert stabla vekk slik ein dag, 
med skrifta "Utslitt" (til og med berre med ein t..... ;o)



 Sjå dei andre flotte måndagstema her.


Fleire og fleire som rykker fram i køen for sommerferie...
God sommar og god ferie til deg om du er kome fram i køen :o)

klem frå (ein ikkje utslitt) Frøken Loppe 

4 kommentarer:

  1. Herlig bidrag til ukens mandagstema :) De dekkene der ville nok ikke jeg kjørt på nei, godt brukte / utslitte :)
    Fortsatt fin tirsdag.
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Så kult! Liker bidraget ditt:)

    Ønsker deg en nydelig onsdag, her er det siste dag på jobb før ferie. Jeg merker hodet er ett helt annet sted *fnis*

    stor klem

    SvarSlett
  3. Flott bidrag ... ikke bare godt bruk, men utbrukt også!

    Irene

    SvarSlett
  4. He,he... trodde det var fra hagen din.

    Fint bidrag.

    Inger

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)