fredag 15. februar 2013

Teip og tapet.......

Det er så utruleg masse forskjellig flott teip å få tak i....
....det samme om tapet.....
...og det er så vanskelig å velge......






 Denne tapeten er så kul!!! Digger den!!
Falt for den i det augeblikket eg såg den!
Fikk med meg ein prøve og har hengt den rundt om 
kring for å sjå om eg kan bruke den nokon plass...

Kanskje mellom over og underskapa på kjøkkenet?
Eller PÅ kjøkkenskapa?
Kanskje inni glass - kjøkkenskapa?
Eller... tja... trur eg må i tenkeboksen litt....

Men no har eg jo tapet prøven...
...og DEN kan eg jo bruke...
... til noko som igjen kan hjelpe meg til å 
finne ideer og inspirasjon til kor eg skal henge den....










 Eg har laga ei inspirasjonsbok, 
der eg samlar utklipp frå ting eg syns er ekstra fint, lekkert, lurt, smart
og som inspirerer meg.
Gode ideer som eg håper eg kankje kan få brukt ein gang...

 Her har eg brukt forskjellige teip for å feste utklippa...
Då blir det enda meir morsomt å bla igjennom boka ;o)






Nokon tips til god bordskikk i teselskap er jo alltid greitt å ha med seg....;o)

*

Fann denne fine teipen på Panduro butikken...
No skjønner du gjerne kva utfordringar eg står framfor til våren... ;o)

Akkurat no er det invitasjonane som står for tur...
Håper vi klarer å lage nokon fine sjølv.

Så må vi velge servietter, lys, blomster, mat, pynt, sanger, tale....
ja... her blir det masse å tenke på...
min første (og siste) konfirmant, 
så eg vil gjerne ha alt på stell.... ;o)
og så er jo det viktig at konfirmanten vert nøgd.... hi, hi

Tar gjerne i mot tips!!!!!!!!
 


 Med dette ynskjer eg deg ei super helg!
Håper du finner inspirasjon og glede i det du måtte fylle helga di med!!

Vi skal besøke Bestemor i helga, 
og konfirmanten skal prøve bunaden sin for første gang.....

- G O D    H E L G -

klem Frøken Loppe

ps. velkommen til nye følgere, så kjekt at de vil være her hos meg!
og takk til alle dei fine kommentarane de legg igjen....

16 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    Så fin headeren din e blitt!

    Har sett på den tapeten eg og, og lurt på om eg skal ha den i trappeoppgangen.. Den e utrulig kul!
    Smart med en inspirasjonsbok.. kanskje eg skal herme etter deg der.. :)

    God tur til bestemor i helga, kos dokke masse.
    Gleder meg til å treffe dokke snart! :)

    Stor helgeklem fra
    Lillesøster ;)

    SvarSlett
  2. det finnes mange flott blogger der ute og denne var en jeg likte.....er glad for at du la igjen en kommentar hos meg....og at du ville følge meg....jeg vil også følge deg :-)

    jeg er også vestlandsjente, men bosatt på østlandet.
    Jeg er ferdige med mine 2 konfirmanter , men morro å stelle i stand :-)
    datteren min hadde bondegår som tema, da hun elsker dyr :-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Teip= kult!

    Herlige farger du har funnet..
    Gøy med en inspirasjonsbok! En lur ide..;)

    God helg til deg:)

    SvarSlett
  4. Herlig inspirasjonsbok du har laga deg:) Eg har lenge tenkt tanken, men det var det å få gjort det..... Smart å bruke tape i staden for å lime alt.
    Junior konfirmerte seg ikkje, men vi hadde ein slags ungdomsfest for han med dei vanlege inviterte. Vi hadde den i påska. Det fall sjølvsagt ikkje i god jord hos alle, men det fekk no berre våge seg. Lykke til med planlegginga av festen!
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  5. GOD KVELD FRØKEN LOPPE:)
    SÅ MASSE HERLIGE IDEER
    OG VAKKRE BILDER
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Den tapeten er så fin!! Flotte bilder hos deg! Tusen takk for gode idèer!

    Ha en fin helg!
    Klem fra Karen

    SvarSlett
  7. Heisann!
    Den inspirasjonsboka så herlig ut :)
    Jeg skal også igang å lage det, det skal bli en husinsprasjonsbok...vi skal nemlig bygge nytt hus!
    Tapeten er lekker, under kjøkkenbenken...det var et
    godt tips ;)
    Håper helgen din blir super!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  8. Hei og hopp:)
    Så kul tapet:)
    Og du, så lurt og laga ei sånn bok:)
    Kul header:)
    Idag har eg faktisk stått tidlig opp, så no nyter eg kaffi og kosar meg med bloggrunde:)
    Fin lørdag til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  9. Så flink du er :) jeg også elsker den tapeten:) Ha en fin lørdags kveld:)
    Klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett
  10. Heisann, ja det er vel kanskje det det heter ;) Pappa har arvet det etter tanten sin. Selv om "skjoldet" også blir ganske så varmt, så blir det ikke så varmt som selve ovnen og det føles litt tryggere når man har små barn. Penere enn selve ovnen er det også :)
    Hver gang vi møtes her også, herlig program :)

    Fantastisk tapet by the way ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  11. Anonym16/2/13

    Ååå teiper er flott og eg klarer liksom ikkje å velge farge så kjøper helst for mange:)
    Knallfine tapeten!
    Fin lørdagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  12. For en kjempe fin tapet:) Og fin blogg du har!
    Takk for koselig hilsen hos meg. Blir gjerne følger her hos deg også.
    God helg!
    Klem Kristin

    SvarSlett
  13. Wow, så lurt med en slik inspirasjonsbok, det tipset tar jeg med. Gøy med så mange fine taperuller :o) Kjempekoselig blogg du har! Jeg legger meg til som følger hos deg og gleder meg til å følge deg videre. Velkommen på besøk til meg om du vil :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  14. Så lurt med inspirasjonsbok, nå ble jeg inspirert.
    Tapeten er bare så tøff, jeg har tapetsert en vegg på gutterommet med den :-)
    Fin søndag til deg :-) klem Anita

    SvarSlett
  15. Hei :-) Såååå smart med inspirasjonsbok. Det skulle jeg ha hatt selv også. Jeg tar bilder med mobilen min jeg...i butikker og fra artikler i blader jeg liker. Men, så mye finere med en hel bok! :-) Ha en flott søndag! Klem

    SvarSlett
  16. Åhh så flott inspirasjonsbok du har laget! Så lurt. Nå inspirerte du meg:) Herlig tapet og tape. Du skal i gang med forberedelsene til konfirmasjon! Det er kjekt men mye arbeid. Jeg har hatt 3 slike selskap:) Laget meg en perm med alle gjøremål - og inspirasjonstips til borddekking etc., etc. Lykke til! Det blir stas.

    FIn søndag ønskes deg.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)