tirsdag 5. august 2014

God start på dagen....

Oppskrifta på ein god start på dagen,
er blant anna ein god frokost...
 
Til kvardags blir det ikkje prioritert tid til
lange, rolige og koselige frokostar
med kokt egg, stor te kopp og lange samtalar.
 
Havregryn og jogurt er super kvardagsfrokost,
og blir ofte inntatt framfor pc'en på jobben....
 



 
 
Men i helgane, når tida strekk til,
er det sååååå kos å få tid til ein god frokost.
 
 
 
 
 
Det gir ein ekstra god start på dagen..... ;o)
...og kanskje ein ekstra god helg også.....
 
 
Ønsker deg ei god ny veke!
 
Eg skal pakke kofferten denne veka,
skal på tur til helga,
ein tur eg har gleda meg til leeenge..... ;o)
 
 
klem frå Frøken Loppe
 


5 kommentarer:

  1. God frokost er bra. Skikkelig koselig å ta seg god tid og kose seg på morgenen. Ganske riktig som du tenkte, jeg har malt utelykta mi grønn.
    Greit med litt forandring på saker og ting BIllig fornyelse å male ett strøk.
    Ønsker deg god tur til helga. Blir spennende å høre reisemålet, hvis du deler det med oss da. Kos deg.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Så koselig at du legger deg til hos meg, og tusen takk for vakre ord!
    Ønsker deg en herlig dag!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Nam ;-) Alltid godt med en bra start på dagen - og spesielt deilig er det med helgefrokostene der man kan sitte lenge og nyte maten ;-)

    Ønsker deg en super kveld!

    SvarSlett
  4. frokost må jeg ha...til kaffen min :-)
    for en nydelig skål til havregrynen....man får en god start bare med å se på den :-)
    ha en fin tur!
    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk fru. Lærum :o) Den har lokk også + at eg har 3 til med anna skrift (sjølvsagt ;o) Kjøpte dei på auksjon, og er blitt veldig gla i dei!

      Slett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)