fredag 19. desember 2014

Julens ufarlige sopp....

Hei, hei og god jul!

I går hadde vi gjester på kveldsmat, 
og då serverte eg blant anna sopp, ein heilt ufarlig sopp....

Den er veldig lett å lage, smakar godt og 
ikkje minst utrulig artig å pynte bordet med, 
og setter virkeleg prikken over i'en på eit koldtbordet...
  

Julens ufarlige sopp


Her treng du:

1. Kokt egg
1. Cherry tomat
Majones med pitte lite hull...

Kok egg som vanlig.
Dersom du ikkje ynskjer å bruke eggeglass, skjær litt av "botnen" på egget, 
slik at det står stødig. 
Veldig fint å sette oppå ein eng av salatblad, agurk eller lignende.

Del cherry tomaten i to, la den eine biten (som skal være "hatten på soppen") 
være litt større en den andre delen.
Ta ut innholdet på tomaten og sett den oppå egget som ein hatt. 

Lag eit pitte lite hull i masjonesen, 
og lag små "prikker" med majonesen.

Plasser på tallerken som spiselig pynt 
eller på koltbordet som eit artig og fargerikt innslag 
ved siden av alle dei andre deilige rettene du serverer!

*

Håpar de har det bra i førjulstida og ikkje stressar for mykje!
Ta tid til å kose dåke, og la heller
hybelkaniner og vasking av skaphyller vente til neste år.... ;o)

G O D  J U L

juleklem frå Frøken Loppe



3 kommentarer:

  1. Hei på deg Loppefrøken!!!
    Nå nærmer det seg jul med stormskritt!!!
    Gleder meg som en liten unge jeg nå!!!!
    Sove lenge, god og lang frokost, kose meg i pysjen til langt på dag,
    Se koselige filmer, være sammen med gode venner og familie.
    Lese julemagasinene som har hopet seg opp, og lade opp batteriene!!!

    Ha en fin førjulshelg!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Så kreativ mat. Dette likte jeg godt. Ja jeg liker å spise det også... He he.
    Skikkelig kult på et koldtbord dette, med en liten skog av sopper.
    Ønsker deg ei god helg og ei trivelig jul.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Hi hi- så fin sopp :) Herlig !

    Ønsker deg en riktig God Jul- kos deg :)

    Juleklemmer fra Monica

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)