søndag 4. november 2012

Kjøkken teneste.....

Godt å få ein dag til å jobbe litt på kjøkkenet.

Heimelaga kornblanding
Heimelaga knekkebrød
Heimelaga kjøttkaker

Så no er det fullt i krukker og bokser :o)


Vekta kjøpte eg på bruktmarked sist eg var i Spania :o)




Praktisk og fint å ha kornblanding i Norgesglass



Boksen kjøpte eg på bruktbutikk på Island.


Skålen fann eg på ein bruktbutikk for mange år siden

Har du nokre favoritter du liker å lage sjølv?
 

Ny veke på gang...
Håper din blir fin!

klem Frøken Loppe

3 kommentarer:

  1. Hei. Så herlige bruktfunn du har funnet. Alltid morsomt med ting som har hatt et liv før :)
    Jeg liker å lage knekkebrød, men har ikke fått det til i det siste. De blir ikke sprø nok, og da blir jeg litt sprø.... :))

    Klem

    SvarSlett
  2. Flinkis!!! Jeg likte veldig godt å lage brød en periode. Problemet var familien. De ble veldig lei. "Når skal vi ha ordentlig brød igjen?" Sukk, det er ikke lett å prøve å være litt sunn..

    Ha e fin dag! P.s superskjønn vekt!

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så flink du har vært på kjøkkenet. Ser absolutt godt ut. :)

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)