torsdag 29. november 2012

Tid.......

No for tida, er det ikkje mykje eg har tid til....
Tida går til pakking, rydding, kasting og planlegging.

Når tida ikkje strekk til
og ein har (alt) for mykje på planen,
er det godt å ty til lette løysningar...

Som for eksempel eit raskt mellommåltid
med heimelaga kornblanding....



Det er faktisk ein kjempe god ide til julegåve!
Eit glas med heimelaga kronblanding med ei fin sløyfe på!
Kan passe godt når ein skal starte på dei tradisjonelle nyttårsforsetta etter jul.... ;o)


Når alt er flytta og ting er begynt å kome litt i orden igjen,
(og eg har fått pakka opp vertfall nokre av kassane...;o)
skal det bli tid til kos ved frokostbordet igjen...



I mellomtida kosar eg meg med alle dei
flotte, koslege og fine innlegga om juleforberedelsar her i blogglandia :o)

Fin helg til deg!

klem Frøken Loppe


2 kommentarer:

  1. Hei på deg Frøken Loppe:)

    Åååå heimalaga kornblanding er så utrulig godt:)
    Hadde "dilla" på det for ei tid tilbake, kjempe godt:). Og lett og laga:). Eg er jo ein katastrofe på kjøkkenet, men denne kornblandinga fekk eg til...Ha ha ha...
    Godt tips til julehelsing, det skal eg laga:). Det er jo så kjekt og få sånne ting.

    Fin kveld til deg:)

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  2. Hei søte deg!
    Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
    Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

    Hjemmelagede gaver er jo så kos! Takk for tipset!

    Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
    Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)