torsdag 30. oktober 2014

Garasjesal

 
På fjæsboka det stod,
at det vart garasjesal no.
Eg drog med meg ho mor
og kjøyrde mot nord.
 
Det var ikkje så langt
og her kunne det vente så mangt.
Var det noko spennande skattar
eller berre nokre gamle skvett - lappar.
 
Men i garasjen var det mykje rart
og det vart ganske so hardt
å måtte velje ut kva ein skulle ha
når det var så mykje å ta.
 
Men heim kom vi med litt av kvart,
men noko ny garasje da ikkje vart....
 
.....og da var nok like greitt
for far min meinet dei ikkje hadde plass til meir enn ein garasje på tunet....
 
 

 
Bilde
 
 
 
 
Gamalt bilde, litt slitt og øydelagt ramme, men likte bilde så godt...
 



 
Bilde
 
 




Bilde
 
 
 


 
Ein gammal boks (som eg fikk med på kjøpet... ;o)
Herlige fargar!
 
 
 

 
Ei korg (noko eg aldri får nok av... ;o)
 
 
 
 
Ein søt liten nisse
 
 

 
og eit "God jul" skilt som eg òg fikk eg med på kjøpet.
 
Nokon sier at lykke ikkje kan kjøpast for pengar,
men då trur eg at ein rett og slett handlar på feil plass.... ;o)
 
 
Då var det jammen straks helg igjen.
På laurdag skal eg på càfe med mi spreke mormor,
det blir koselig!
 
Noko anna som og er veldig koselig er alle dei fine meldingane de
legg igjen her hos meg!
Tusen, tusen takk for at du brukar litt av di tid på meg,
eg set veldig stor pris på alle tilbakemeldingar og ord!
 
Ynskjer deg ei god, god helg!
 
klem frå frøken Loppe
 
 


3 kommentarer:

  1. Så mye fint du fikk kjøpt. Den boksen var jo bare helt nydelig. Så fine farger.
    Bildene var også kjempesøte og du er som meg ser jeg, for jeg kjøper også ofte med meg kurver. Lykke kan faktisk kjøpes på garasjesalg det er jammen sant.
    Kveldshilsen fra Marit

    SvarSlett
  2. Åh så mye fint du fant og fikk kjøpt med deg :) Har et par slike englebilder jeg også- de er spå koselige. Det var et flott garasjesalg- skjønner du kosa deg.
    Det med å legge seg til som følger- jeg tror man må ha Google + profil. Så dumt de skal forandre noe som var bra i utgangspunktet. Takk for at jeg har fått plass i lista her hos deg- nå skal jeg legge deg til i min :)

    God kveld klem Monica

    SvarSlett
  3. Garasjesalg sa du???? Ja da MÅ man jo hive seg i bilen rett og slett!!!!! Så heldig du var også,ser helt klart at lykken kan kjøpes for penger!!!!!Ikke den store totale lykken,men desse deilige øyeblikkene som gir oss ting som vi kan glede oss over der og da og i lang tid fremover.Og det er vel lykke????

    ØNSKER DEG EN HELG FULL AV LYKKE!

    Toveklem .)

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)