tirsdag 26. juni 2012

Eg og Jamie...

skal teste ut om eg har grønne fingrar....

Fekk ei kjempe artig gåve,
frå veldig kjekke damer,
sist vi var på hyttetur :o)
 



Inni boksen var det 3 potter, 3 poser med frø og 3 tettpakka "jordklumper".
Eg la ein "jordklump" i kvar potte og fylte på med vatn.
"Jordklompen" esa ut og fylte heilte potta med jord :o)
Utruleg artig patent!!
 



Deretter var det berre å strø på med frø,
og vente......






Skal tru om det kjem noko....

Fin tysdag til deg!
(endelig noko anna ein fotball på tirsdagskvelden...) 

klem frå Frøken Loppe
(som tester sine grønne fingrer... ;o)

4 kommentarer:

  1. Åh så gøy! Nesten så jeg har lyst til å teste det ut også :)

    fin tirsdag!
    klemklem

    SvarSlett
  2. Disse har jeg sett på på Plantasjen og lurt på om jeg skulle prøve meg på ... har meget svakt grønne fingre...
    Lykke til!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Så kjekk løysing! Aldri høyrt om før.
    Men eg diggar jo Jamie Oliver, så då må det jo vera bra:)

    Blir spennande å sjå resultatet.

    God torsdagskveld til deg:)

    SvarSlett
  4. Kjekk gave! Spent på å sjå resultatet:)

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)