fredag 22. juni 2012

På reisefot

Då har eg igjen vært på reisefot, 
denne gangen til vakre Skjerjehamn i Gulen kommune.

Ein sjarmerande gamal handelsstand,
 der Kong Olav står å vinkar, både velkommen og farvel.. ;o)

Fast innslag i kofferten når eg er på reisefot,
er sjølvsagt toalettveska.

For ikkje så lenge sidan,
på ei anna reise,
fann eg den søtaste toalettveska.
Ho har allerede fått være med på mange turar.. ;o)
(Lisbeth Dahl)



No er det jammen helg igjen, 
du og du kor tida flyr!

Denne helga vert heimehelg og eg ser fram til det!
Ut å ete tapas med gode venner i kveld, 
maling av hus i morra, om været held ;o)

God helg!

klem frå Frøken Loppe på reisefot

1 kommentar:

  1. Hei søte deg,
    som så trofast besøker meg og kommenterer *smiler* Jeg leser hvert eneste ord og gjemmer det ett spesielt sted.

    Denne uken har jeg vært verdens dårligste bloggis *dårlig samvittighet*, men med ny jobb og ny timeplan ble jeg helt utkjørt...

    Den toalettmappa kunne vært min, såå fin!
    Rosa er bare såå fint!

    Fin lørdagskveld,
    her har vi fyllt kylling, rotmospuré og spinat på menyen - mannen og jeg skal virkelig kose oss ikveld.

    Stor klem & mange fine tanker.

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)