torsdag 14. juni 2012

Kjekt å ha......

Uansett om ein berre skal flytte på ei hylle
eller kanskje snikere ei ny hylle.
Kanskje ein skal pusse opp eit rom,
flytte nokre skap eller fornye kjøkken innredninga.
Kanskje ein skal skifte kledning eller rett og slett bygge på huset..
Ja, då er det kjekt å ha nokon som kan hjelpe...

Kjekt å ha;
Nokon som kan det
Nokon som klarar det
Nokon som gidd å hjelpe
Nokon som har lyst å hjelpe
Nokon som veit kva dei drive med










Eg er heldig,
for eg har ein som 
kan, klarar, gidd, har lyst og veit kva han driv med.... :o)

Her går det i opp - pussingsarbeid.
Legger (det eine!!) huset ut for salg i slutten av august, 
litt småting vi vil gjere i forkant :o)

Torsdag og snart helg igjen,
vekene flyr, sommarferien er snart i gang...

klemmer frå Frøken Loppe

3 kommentarer:

  1. Kjekt med handy-man, IB :) Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjekt med en slik handyman ja :)

    Fin torsdag!
    I dag skal jeg ta med mannen min på Rent, musikalen! Gleder meg masse. Datenight er så kos!

    klem

    SvarSlett
  3. Ja, heldige du!
    Det må jo hjelpa veldig på motivasjonen:)

    God helg (snart:)

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)