onsdag 6. juni 2012

Ein skikkeleg utfordring.......

På bloggen til Mona Christin utfordrar ho oss til å vise fram våre favorittar!
For meg er det ein skikkeleg utfordring, 
for eg har så mange....
alle tinga er jo på sin måte ein favoritt.... :o)

I stova har eg ein krok,
der eg samlar nokre av favorittane.
Det henger ei sjølvkomponert tallerkenhylle der,
og den har plass til masse....
(alt kjem dessverre ikkje så godt fram på bilde her)


 
Favoritt
Kjøkkenvekt kjøpt på bruktmarked i Spania for 20 euro.
Elsker fargen og den rustne bollen.

Favoritt
Grønn spegel 
Denne kjøpte eg på bruktmarked i Rakkestad forje sommer.
Herleg farge, sjarmerande og søt.
Spegelen har eit lite brett nede, 
der kan ein legge frå feks seg smykker og øredobber 

Favoritt
 Grønn Korg
(kjem ikkje så godt fram på bilde)
Er egentlig korga som var utapå vinballongen.
Den er akkurat passe stor og er malt i ein herleg farge.
Likar den litt rustikke stilen.

Favoritt
Pledd og puter i sommerfarger
Dei ligg oppi favoritt korga, rett ved terrassedøra. 
Lett tilgjenglig for kos i  hengekøya, om ein vil ta seg ein liten strekk....

Favoritt
Krukker til krydder og mjøl
Kjøpt på bruktmarked i Spania, 
han som eg kjøpte dei av meinte teksten på krukkene er fransk... 
Den eine knuste på veg heim, men ikkje verre enn at det gikk å lime.
Liker formen, fargen og skrifta.

Favoritt
Vinballong
Dette er ein favoritt som er litt "inn i tiden" akkurat no,
men er veldig glad i det brune opp mot dei andre fargane.
Kvisten drog eg med meg frå ein fjelltur.

Favoritt
Lyseblått frå Figgjo
Fann (dessverre berre) to frokostsett 
(fat, t - fat og kopp) på bruktbutikken.
Elsker fargen!
Koslig å dekke med når vi berre er to...

Favoritt
Sminkebord
Sminkebordet fikk eg av mormor og morfar for mange, mange år sidan.
Trur dei hadde kjøpt det på Fretex.
Sminkebordet er malt og eg har sett på mye knottar.
Det høyrer med ein spegel, 
men den brukar eg ikkje så lenge bordet står i stova.
Likar formen på sminkebordet, og skuffene har plass til mykje "rot" ;o)
 

Tenker du og har nokre favoritter i din heim!!!
Kunne tenkt meg å sjå dei!
Bli med på utfordringa du og då vel :o)


Ta et bilde av dine 5 (eller 6-7-8?) favoritter sammen. 
Mix, dandér og sett opp dine favoritter etter ditt hjerte.
Lag et innlegg om det og fortell 
HVORFOR disse er dine favoritter.

Sjå fleire bidrag her

Sola tittar fram igjen her i dag!
Håper ho smiler til deg og :o)

Takker for alle dei koslege kommentarane eg fekk på forje innlegg 
og velkommen til nye følgere!!

klem frå Frøken Loppe

10 kommentarer:

  1. Så herlige favoritter du har. Stilig bilde. Tøft med vinballongen :) Jeg har også mange favoritter, det har vi vel alle... mulig jeg slenger meg med på utfordringen, jeg får se hva jeg får til. Litt travle dager akkurat nå...
    Han en fin "lille-lørdag" :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine favoritter!

    Det var litt av en utfordring :) Syns du løste den med glans.

    Fineste onsdagen til deg. Her på fabelaktigåsen skinner solen og Nala og jeg sitter ute og koser oss.

    Solklem

    SvarSlett
  3. Ja, det var en STOR utfordring. Hvordan skal man velge :D
    Den kjøkkenvekten hadde bare den fineste sukkertøysblåfargen (langt ord gitt ;)

    SvarSlett
  4. Så mye fint, vanskelig å velge favoritter. Du har virkelig øye for det som er vakkert.
    Ønsker deg en fin kveld, Anita

    SvarSlett
  5. Så fine ting du har. den vasen var jo bare helt topp!

    SvarSlett
  6. Hei.

    Så fint bidrag. Veldig lekkert hos deg.

    Hihi, jeg må le. Noen synes det var en STOR utfordring. Jeg synes ikke det jeg da. Trenger bare 5 favoritter. Noen har kanskje både 6,7 og 8, men det er frivillig. Du har tatt den fullt ut og det her helt ok. Liker innsatsen du har lagt ned, helt supert og veldig godt jobba. Tommel opp!!

    Masse lykke til.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  7. Flotte favoritter, lykke til i utfordringen! De brune flaskene kunne jeg tenkt meg :) Ha en fortsatt herlig helg! Klemmer

    SvarSlett
  8. Anonym11/6/12

    Så flotte favoritter du har:)lykke til i utfordringen!
    Ønsker deg ein flott mandag og ei flott ny veke!
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  9. Det var mange flotte favoritter, og veldig fint sett saman! Liker at det meste er gjenbruk ;)
    Og flotte funn du gjorde på bruktbutikken under her! Vaskesettet var heilt nydeleg! Eg liker bloggen din så eg har lagt meg som følger, og deg på bloggrollen min om det er iorden?:)
    Ha ein super dag!
    Klem :)
    PS: Grunnen til at eg malte lampefoten er at eg ikkje kan spraye pga graviditeten (men er veldig utolmodig når eg vil ha noke gjort ;)Eg har derfor brukt vannbasert maling, så det får holde så lenge det holder..så sprayer eg den;)

    SvarSlett
  10. Hei høpp!!

    Takk for fine ord fra deg:)

    Nydelige bilde og et flott bidrag:)

    Lykke til!!

    Ha en fin uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)