fredag 15. juni 2012

God helg!

Nett innom for å ynskje alle 
GOD HELG

Eg pakkar sekken og drar på hyttetur i helga,
til ein plass eg aldri har vært før...

Skal tru om det kjem bilder frå hytteturen på bloggen, 
tja... veldig godt mulig det... ;o)

Her er eit bilde frå ei helg for ikkje så veldig lenge sidan.

Ein liten snik titt....




hummm, lurer på kva dei driv på med bak hatten der... ;o)


GOD HELG!


store klemmer frå Frøken Loppe
(som skal kjøre heim i raserfart på søndag for å rekke eit loppemarked.. ;o)

Tytast ;o)

10 kommentarer:

  1. God hytte tur til deg, det er alltid like koselig.

    Bergen er en kjempe flott by med mange flotte nisje butikker så jeg gleder meg.

    Vi blogges.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  2. Herlig bilde du viser... tja.. hva kan det være de gjør bak hatten? he he... koselig da. Nyt helgen. Klemmer

    SvarSlett
  3. Kos dere på hyttetur!! Fin fredagskveld :) Klemmer

    SvarSlett
  4. Anonym15/6/12

    Stilig bilde :)

    KOs deg masse på hyttetur, og klart du må rekke loppemarked ;)

    Klem

    SvarSlett
  5. God tur!!
    Spennende om du finner noe på loppisen også!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. God helg til deg også- og kos
    deg på tur ;o)))
    Søndagsklemmer Elisabeth ;)

    SvarSlett
  7. Fineste søndagskvelden til deg, vakre.
    Her skal vi bare slappe av og kose oss.

    Smil og fine tanker!
    klem

    SvarSlett
  8. Hei, takk for en fin helg. Det var artig og se deg og Marthe igjen

    SvarSlett
  9. Rakk du loppisen?

    Hoppet innom via ein annen blogg.
    Likte meg her;-)

    Ha ei fin ny uke! Klem,

    SvarSlett
  10. hei, håpar det blei ei kjekk helg!
    gler meg til bilder:)

    God tirsdag!

    SvarSlett

Setter så stor pris på kvar og ein kommentar som vert lagt igjen og at akkurat DU har tatt deg tid til å titte innom meg :o)